Z naszych miast

Debata Lubelska. Reklama cyfrowa w przestrzeni miasta już w grudniu!

Cofnij

15 listopada 2024

Urząd Miasta Lublin wraz z Urzędem Miasta Poznania rozpoczęli dyskusję nad problematyką reklamy cyfrowej w przestrzeni miejskiej, w efekcie której powstał projekt cyklu debat dotyczących perspektyw wdrażania reklamy cyfrowej na terenie miast skierowanych do środowiska samorządowego, naukowego oraz technologicznego. Pierwsze z takich spotkań za nami, a kolejne przed nami, bo 3 grudnia w Lublinie.

Rozwijający się rynek nowoczesnych mediów oraz rozwiązań DOOH (Digital Out of Home), stopniowo zastępuje tradycyjne formy reklamy, a obserwowane w przestrzeni miast technologie cyfrowe, stanowią dla samorządów istotne wyzwania w kontekście kształtowania lokalnej polityki przestrzennej, w tym m.in. zapisów uchwał krajobrazowych

20 września odbyła się pierwsza Debata Poznańska pt. „Przyszłość reklamy cyfrowej w przestrzeni miejskiej”, gospodarzem której był Wydział Urbanistyki i Architektury Urzędu Miasta Poznania – zachęcamy do zapoznania się z relacją z debaty. Kolejne spotkanie – Debata Lubelska. Reklama cyfrowa w przestrzeni miasta – odbędzie się 3 grudnia 2024 r. w Lublinie w Sali konferencyjnej Budynku Orion przy ul. Spokojnej 2, s. 252. Partnerami wydarzenia są Orange, Samsung oraz Light Pollution Think Tank.

Rejestracja dostępna jest na stronie wydarzenia https://gospodarczy.lublin.eu/reklama-cyfrowa/, gdzie znajdują się wszelkie niezbędne informacje o Debacie, w tym sylwetki Panelistów.

Spotkanie zostało podzielone na trzy bloki tematyczne:

  • Digital Out of Home – perspektywa biznesu, w trakcie którego omówione zostaną najnowsze technologie, które wpływają na sposób, w jaki marki komunikują się z konsumentami. Zastanowimy się również nad przyszłością reklamy cyfrowej w kontekście zmieniających się oczekiwań i rosnącej świadomości konsumentów.

  • Miejsce reklamy cyfrowej w zrównoważonej przyszłościWspólnie z ekspertami z różnych dziedzin zgłębimy, jak reklama cyfrowa kształtuje nasze miasta, wpływając na ich estetykę, bioróżnorodność i jakość życia, w tym bezpieczeństwo. Porozmawiamy o społecznej odpowiedzialności biznesu na formułowane wyzwania i metodach zminimalizowania negatywnego wpływu reklam cyfrowych na nasze życie.

  • Narzędzia i zakres oddziaływania miasta na rynek DOOH – perspektywa samorządu. W panelu skoncentrujemy się na fundamentalnym pytaniu: jaka jest rola miasta w zarządzaniu reklamą cyfrową? W obliczu rosnącej obecności reklamy w przestrzeni publicznej, istotne jest zrozumienie, jakie właściwości i narzędzia ma miasto, aby skutecznie regulować ten dynamiczny obszar, a także zidentyfikować luki w systemie prawnym, które mogą ten proces utrudnić. Celem panelu jest stworzenie przestrzeni do dyskusji, w której uczestnicy będą mogli wymieniać się doświadczeniami i pomysłami, a także współtworzyć wizję efektywnego zarządzania reklamą cyfrową, która uwzględnia interesy mieszkańców oraz rozwój miast. Praktycy podzielą się swoimi spostrzeżeniami na temat wyzwań oraz najlepszych doświadczeniach w zarządzaniu reklamą cyfrową. W panelu poruszymy m.in. kwestie regulacji, które mogą wspierać zrównoważone podejście do reklamy cyfrowej w miastach, a także porozmawiamy jakie innowacyjne narzędzia mogą być wykorzystywane do monitorowania i zarządzania reklamą w przestrzeni publicznej.

Zachęcamy do zapoznania się z agendą wydarzenia. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

Serdecznie zapraszamy do włączenia się w dyskusję!

Źródło: UM Lublin

Do pobrania


Julia Wiśniewska

X
Używamy ciastka

Na tej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są wymagane do działania strony, inne są użyteczne, aby zapewnić Ci najlepsze wrażenia z korzystania z sieci..