Kongres Local-SoMe’22 będzie poświęcony analizie, sposobom przetwarzania i efektywnego wykorzystania danych sieciowych do zarządzania miastem, komunikacji i dialogu z mieszkańcami oraz promocji lokalnych wydarzeń i inwestycji. Podczas Kongresu zostaną zaprezentowane najnowsze trendy w lokalnej komunikacji, sekrety efektywnego dotarcia do mieszkańców i najlepsze praktyki rozwiązywania sytuacji kryzysowych w social media.
Kulminacyjnym wydarzeniem pierwszego dnia Kongresu będzie wieczornaGala, podczas której po raz pierwszy zostaną wręczone Złote Lajki Local SoMe’22. Jury nagrodzi profile miast, prezydentów i burmistrzów, a także wskaże profile z najbardziej aktywną i angażującą komunikacją w Internecie i mediach społecznościowych. Wręczony zostanie również Złoty Lajk Samorządowy, czyli nagroda przyznawana przez samorządy. W ankiecie samorządowcy sami wskażą profil miasta, który według nich najlepiej i najskuteczniej komunikuje się z mieszkańcami poprzez Internet i media społecznościowe.
Local-SoMe’22 to dwa dni spotkań i wymiany poglądów specjalistów zajmujących się marketingiem, komunikacją i szeroko pojętą obecnością w Internecie na poziomie samorządu oraz wystąpienia ekspertów, takich jak Artur Kurasiński(Qvo Vadis social media, czyli jak promować miasto w „socialach”? Przykłady i inspiracje) czy Wojciech Kardyś (Savoir-vivre w mediach społecznościowych, czyli jak przepraszać, dziękować i reagować na hejt). Zaprezentują oni swoją wiedzę i podzielą się z uczestnikami swoim doświadczeniem w 3 obszarach tematycznych (Mieszkańcy, Wyborcy, Dialog; Content, Promocja, Przekaz; Fejk, Hejt, Love) oraz know-how
w ramach praktycznych warsztatów i szkoleń.
Pierwszy dzień będzie dedykowanyinspiracji, pokazaniu nowych możliwości i znajdowaniu najlepszych sposobów komunikowania się z mieszkańcami. Drugi natomiast będzie poświęcony praktyce, pozyskiwaniu konkretnej wiedzy, rozmowom z ekspertami, warsztatom, poznawaniu instrumentów i narzędzi skutecznej komunikacji oraz nowym wymiarom dialogu z mieszkańcami.
Współorganizatorem Kongresu, obok Związku Miast Polskich, jest Instytut Badań Internetu i Mediów Społecznościowych, który prowadzi unikalne w skali krajowej badania w zakresie skutecznego dotarcia z komunikacją do odbiorców w kanałach social media i Internecie oraz analizy sentymentu i emocji. Partnerem strategicznym jest: miasto Tychy oraz firmy Google Cloud Polska, Meta/Facebook, Devoteam Polska, TikTok.
Program jest dostępny na stronie internetowej KongresuLocal-SoMe’22.
Formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie Local-SoMe’22.
Koszt uczestnictwa w Kongresie wynosi 1250 zł brutto. Dla miast członkowskich ZMP został przygotowany specjalny kod rabatowy uprawniający do zakupu biletu w cenie 999 zł. KOD: ZMP#miasto999.
Kontakt:
Joanna Proniewicz, rzecznik prasowa ZMP
[email protected], tel. 601 312 741
Anna Ryczek, z-ca dyrektora IBIMS
[email protected], tel. 604 100 433