Tegoroczny Kongres Internetu i Mediów Społecznościowych Local-SoMe’24 odbędzie się 26 i 27 listopada 2024 na stadionie Tarczyński Arena Wrocław. Local-SoMe’24 to jedyne w Polsce wydarzenie poświęcone komunikacji społecznej i technologicznej, stworzone z myślą o samorządach. To przestrzeń do wymiany doświadczeń, zdobycia wiedzy, nawiązania cennych kontaktów i współtworzenia przyszłości komunikacji samorządowej. To także znakomita okazja do odpowiedzi na pytania nurtujące społeczność lokalną i samorządową, a także zaczerpnięcia wielu inspiracji do wykorzystania w pracy, ale także w codziennym życiu.
Keynote speakers Local-SoMe’24
Kongres otworzą twórcze wystąpienia ekspertów, którzy podzielą się najnowszymi trendami i wyzwaniami stojącymi przed samorządami w obszarze komunikacji. O refleksji nad ewolucją komunikacji w samorządach i jej przyszłością opowie prof. Jarosław Flis w wystąpieniu „Społecznościowa rzeczywistość - ciągłość i zmiana w komunikowaniu publicznym”. Kamil Porembiński włamie się na profil użytkownika Facebooka, aby pokazać rosnącą potrzebę bezpieczeństwa w przestrzeni online. Prof. Miron Lakomy w swoim wystąpieniu „Oblicza internetowego terroryzmu” pokaże, jak terroryści radykalizują użytkowników internetu oraz co to oznacza dla szeroko pojętej dezinformacji w sieci, realizowanej także na poziomie samorządowym. Artur Kurasiński opowie, jak sztuczna inteligencja zmienia sposób zarządzania danymi w samorządach, natomiast Wojtek Kardyś podsumuje najważniejsze kampanie komunikacyjne ostatniego roku, a Maciej Leonard Żybula w wystąpieniu „Miasto jako marka: Od koncepcji do tożsamości” nakreśli sposoby budowania marki miasta na przykładach najlepszych praktyk z obszaru samorządu i biznesu.
„Dezinformacja i hejt to dziś jedne z najpoważniejszych zagrożeń, przed którymi stają samorządy. Local-SoMe'24 to wyjątkowa przestrzeń do wymiany doświadczeń i tworzenia skutecznych strategii, które pozwalają budować odporne i świadome społeczności, skutecznie przeciwdziałając fałszywym narracjom, z którymi spotykają się samorządy.” – zaznacza Michał Fedorowicz, przewodniczący Rady Programowej Local-SoMe.
Tematyka paneli i warsztatów została starannie dobrana, aby dostarczyć wartościowych informacji zarówno liderom odpowiedzialnym za kształtowanie strategii komunikacji miast, jak i specjalistom, którzy na co dzień tworzą kreatywne treści.
Program Local-SoMe’24 jest dostępny na stronie Związku Miast Polskich www.miasta.pl oraz na localsome.pl.
W programie m.in:
- Strategiczne inwestycje w mieście, sukces czy duży kłopot? Jak walczyć z dezinformacją?
- „Nie mamy kasy” - Jak rozmawiać z mieszkańcami o finansach miasta?
- Video w samorządach. Przekraczając granice promocji
- Wykorzystanie narzędzi do monitoringu i AI w codziennej działalności samorządów
- Szum informacyjny: Jak powódź przekształciła komunikację w kryzysie
- Przecież już po wyborach, to po co ten LinkedIn?
- Nowa ustawa medialna a samorząd. Czy czeka nas koniec prasy samorządowej?
- Green narratives: Jak tu oddychać Panie Prezydencie?
- Karate z zasięgami, precyzyjne uderzenie w kampaniach Facebook Ads
- Filtrując prawdę: Narzędzia samorządów w erze dezinformacji
Local-SoMe’24 to już nie 5, a 6 ścieżek tematycznych:
- Content, Gmina, Miasto, Region – Skuteczne wykorzystanie mediów społecznościowych i Internetu w promocji miast oraz regionów
- Wyborcy, Mieszkańcy, Użytkownicy – Strategie angażowania społeczności lokalnych w procesy decyzyjne
- Profil prywatny – Budowanie marki osobistej liderów samorządowych w mediach społecznościowych
- Informacja albo dialog – Efektywne strategie komunikacyjne samorządów, przeciwdziałanie kryzysom i dezinformacji
- Technologia, Transformacje – Nowoczesne technologie wspierające cyfrową transformację samorządów
- Prawo i Bezpieczeństwo – Regulacje prawne i ochrona danych w kontekście nowych technologii
Tematyka paneli i warsztatów została starannie dobrana, aby dostarczyć wartościowych informacji zarówno liderom odpowiedzialnym za kształtowanie strategii komunikacji miast, jak i specjalistom, którzy na co dzień tworzą kreatywne treści.
Rejestracja trwa
Zapraszamy do udziału w Kongresie i skorzystania z niepowtarzalnej okazji do zdobycia wiedzy na temat najnowszych trendów w komunikacji i technologiach cyfrowych. Wydarzenie jest biletowane – cena biletu podobnie jak w ubiegłym roku wynosi 999 zł brutto. Dla miast członkowskich Związku Miast Polskich został przygotowany specjalny kod rabatowy uprawniający do zakupu biletu z 25% zniżką w cenie 750 zł. KOD: #MiastaZMP
Rejestracja: bilety.localsome.pl/
Partnerzy i Patroni Local-SoMe’24
Kongres jest współorganizowany przez Związek Miast Polskich i agencję Samorządowe Internety. Partnerami Kongresu są: Miasto Wrocław, Fundacja Instytut Badań Rynkowych i Społecznych, Fundacja Miasto, Instytut Rozwoju Miast i Regionów, Open Eyes Economy, Województwo Mazowieckie, Unia Metropolii Polskich, J. Dauman Legal, Bees & Honey, Socialtime, Airly, Cyfrowe Miasto, Bprog, Netkoncept. Patroni medialni: Rzeczpospolita, Serwis Samorządowy PAP, Portal Samorządowy, Marketing przy Kawie.