Patronaty

Jak sprawnie wprowadzić PPK w jednostce publicznej?


22 styczeń 2021

II edycja Ogólnopolskiego Kongresu PPK już 25 stycznia

Proces wdrożenia PPK stanowi dla jednostek samorządowych istotne wyzwanie organizacyjne i finansowe. Pierwsze miesiące 2021 roku to czas, w którym w jednostkach publicznych musi się dokonać wybór instytucji finansowej. Duże znaczenie ma również kwestia zastosowania od 1 stycznia 2021 r. w procesie wdrożenia PPK nowych przepisów o zamówieniach publicznych.

W dniu 25 stycznia 2021 r. odbędzie się „Ogólnopolski Kongres Online PPK dla jednostek publicznych – warsztaty wdrożeniowe”. To już II edycja cieszącego się uznaniem uczestników wydarzenia, w trakcie którego przedstawione zostaną najlepsze praktyki, umożliwiające sprawne wdrożenie pracowniczych planów kapitałowych w jednostkach sektora finansów publicznych.

Zapraszamy do zapisów na stronie Ogólnopolskiego Kongresu PPK

Konferencję otworzy panel dyskusyjny pt. „Jak sprawnie wdrożyć PPK w jednostce sektora finansów publicznych – najlepsze praktyki”. Dyskusję ekspertów poprowadzi Dorota Bąbiak-Kowalska – radca prawny, zastępca dyrektora ds. organizacyjnych w Unii Metropolii Polskich im. Pawła Adamowicza i redaktor naczelny miesięcznika „Pracownik Samorządowy”.

Część szkoleniowa obejmuje m.in. zagadnienia:

  1. Dokonywania analizy kryteriów i procedury wyboru instytucji finansowej w jednostce publicznej
  2. Stosowania procedury zamówienia publicznego przy wdrożeniu PPK
  3. Obowiązków informacyjnych pracodawcy samorządowego w zakresie PPK
  4. Dostosowania systemów kadrowo-płacowych do obsługi PPK (przewodnik dla pracowników administracji publicznej)
  5. Praktycznych aspektów w zakresie naliczania i rozliczania wpłat na PPK.

Organizatorami Kongresu są Akademia Wiedza i Praktyka i Portal Kadrowy.

Zapraszamy do udziału w wydarzeniu.

Michał Cyrankiewicz-Gortyński

Redaktor