Aktualności

Rusza kampania informacyjna miast - spot „Nasze drogie ciepło”

Cofnij

28 lutego 2023

Poprzez krótkie animowane spoty filmowe polskie miasta przedstawią najważniejsze problemy społeczno-gospodarcze dotykające mieszkańców i samorządy. Akcja pokazuje, jak decyzje polskiego rządu przełożyły się na podwyżki cen ciepła, energii, gazu czy ubytki w lokalnych budżetach. Jest również przejawem niezgody na dyskryminację mieszkańców miast przez rządzącą partię. 28 lutego w Senacie odbyła się konferencja prasowa ZMP i UMP zapowiadająca kampanię z premierą pierwszego spotu.

Związek Miast Polskich oraz Unia Metropolii Polskich ruszają z szeroką kampanią informacyjną. Spot „Nasze drogie ciepło” jest pierwszym materiałem filmowym w ramach inicjatywy dwóch organizacji zrzeszających miasta. – Trudne zagadnienia chcemy wyjaśnić zwykłym obywatelom w jak najprostszy sposób. Stąd konwencja animowanego spotu. Na co dzień obserwujemy, że mieszkańcy szukają winnych podwyżek chociażby swoich czynszów. Złość niesłusznie kierują w stronę spółdzielni, wspólnot, lokalnych ciepłowni czy samorządów. A rzeczywista odpowiedzialność jest w zupełnie innym miejscu. Poprzez serię filmów pokażemy przykładowo, że wysokie ceny ciepła systemowego to wyłącznie wynik działań i zaniedbań polskiego rządu - mówi Krzysztof Kosiński, prezydent Ciechanowa i sekretarz Zarządu ZMP.

 

X
Używamy ciastka

Na tej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są wymagane do działania strony, inne są użyteczne, aby zapewnić Ci najlepsze wrażenia z korzystania z sieci..