Dokonanie transformacji cyfrowej miasta wymaga kompleksowego podejścia obejmującego szereg obszarów jego działania. Jej celem nadrzędnym powinno być usprawnienie obsługi mieszkańców, przy jednoczesnym zwiększeniu efektywności działania urzędu. W przypadku wielkich miast, z uwagi na ich złożoną wewnętrzną strukturę oraz skalę działania stanowi ona ogromne wyzwanie.
Pragniemy, aby nasza konferencja była miejscem debaty o tym, jak zwiększyć efektywność świadczenia usług publicznych oraz zmniejszyć koszty działania miast przy wykorzystaniu rozwiązań transformacji cyfrowej, w tym systemów klasy Enterprise. Celem dyskusji jest ustalenie jak powinien przebiegać prawidłowy proces przygotowania i wdrożenia transformacji cyfrowej, w tym jakie cechy powinny spełniać narzędzia i produkty, po to aby odpowiadały specyficznym wyzwaniom dużych miast i ich mieszkańców.
Dla kogo?
Konferencja adresowana jest do przedstawicieli dużych miast odpowiedzialnych za budowę cyfrowych urzędów, dla których problemy związane z wdrażaniem i modernizacją systemów klasy ERP są codziennością.
Rejestracja oraz program konferencji znajdą Państwo TUTAJ